Üdvözöljük a SMARTSOL Engineering honlapján!

  • 8000-Székesfehérvár, Kapos utca 5.
  • +36 22 503 960
  • sales@smartsol.hu

„IKT fejlesztés a SMARTSOL ENGINEERING Kft.-nél”

A projekt alapadatai:

·        Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00236

·        Igényelt támogatás: 8 852 240 Ft

·        Visszatérítendő kölcsön: 11 065 300 Ft

·        Támogatás mértéke: 40%

·        A projekt költségvetése: 22 130 600 Ft

·        Projekt fizikai befejezése: 2019.11. 29.

 

A projekt bemutatása:

Vállalkozásunk több évtizedes gépészhagyományokra alapozott, 100 %-ban magyar tulajdonú családi vállalkozás. Az elmúlt években magas színvonalú mérnöki, műszaki, technológiai fejlesztőbázist hoztunk létre, amellyel bonyolult műszaki követelményű feladatok megoldására vagyunk képesek, azonban a megrendelői és munkavállalói számunk, és szolgáltatásaink növekedése mellett az informatikai rendszer megújítása elmaradt, így vállalkozásunk életpályáján ezzel a pályázati lehetőséggel a meglévő, elavult vállalatirányítási rendszerünket váltjuk fel a Corvex Kft. által fejlesztett InforCom rendszerrel. Célunk ezzel a beszerzéssel egy modern, magyar törvényeket integráló, jó támogatottságú, könnyen kezelhető rendszer bevezetése. Termékeink és üzleti kapcsolataink bonyolultsága miatt rendkívül fontos, hogy egy egységes, minden döntéshozó által jól átlátható integrált adatállománnyal dolgozzunk.

Az új, helyben telepített vállalatirányítási rendszerben, vállalati működésünkre szabva az alábbi modulok kerültek bevezetésre:

Vállalati CRM, értékesítés terület, amely a különböző tevékenységeket, különböző adatbázisokat integrálja, hatékonyabbá teszi az adminisztrációt.

Gyártási terület, a megrendelések nyomon követésére, a termék fázisainak követésére.

Beszerzési, logisztikai terület, a beszállítókkal és szolgáltatókkal való hatékonyabb kapcsolattartáshoz.

Kontrolling és döntéstámogatás a vállalati folyamatok áttekinthetőbbé tételéhez, a hatékonyság növeléséhez.

Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow) a több telephelyen történő, eltérő szolgáltatások kezelésére, a különböző területektől származó adatelemzéshez.

Pénzügyi, számviteli terület a magas számú kimenő és bejövő számla megfelelő kezelése, a munkavállalói kifizetések kezelésére.

Az InforCOM rendszert húsz kollégánk használja, adminisztrátorok, asszisztensek, üzemvezetők és ügyvezetők, továbbá több, a termelésben részt vevő munkatársunk (CNC forgácsolók, lakatosok, stb.)

A bevezetési folyamathoz kapcsolódik az elméleti oktatás a rendszer megértéséhez és a gyakorlati oktatás a modulok használatához.

E korszerű infokommunikációs megoldás tovább erősíti üzleti hatékonyságunkat és jövedelemtermelő képességünket.

 

A projekt megvalósulásának helyszíne:

 

8000 Székesfehérvár, Kőrösi tér 12570/34 hrsz.

A projekt a következő közreműködő szervezet támogatásával valósult meg:

Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programok

Cím: 1139 Budapest, Váci út 83.

E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu 
Telefon: +36 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu